9 september 2013

Hallådär!
Nu va det ett tag sen jag bloggade men har inte orkat och inte tänkt på det. I onsdags var jag på återbesök på sjukhuset och det gick bra. I torsdags firade vi mig, äntligen! Fick massa fina och behövliga presenter så blev jättenöjd. I fredags fick jag hem min skjorta som jag beställde, passade skitbra så blev jättenöjd! Älskling kom och hämtade mig på kvällen så åkte vi till Värnamo. I lördags var jag hos Linda hela dagen och på kvällen åkte vi till Växjö på bilträff med älskling. I söndags chillade jag med Linda, vi gjorde våfflor till frukost! Asgott! Sen kom älskling och skjutsade hem mig på kvällen.

Idag har jag varit hos sjukgymnasten sen legat i soffan resten av dagen och det ska jag fortsätta med nu, bilder kommer senare. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0