3 september 2013

Hej! Hehe har inte bloggar på några dagar nu men har tyvärr inte orkat. Det har inte hänt så mycket sen senast. I lördags sen kom älskling så satt vi och tjötade med Lindas föräldrar och sen åkte runt en runda i stan och sen stannade till vid Coop och va där ett tag, sen åkte upp till donken för de var sugna på glass. Sen åkte vi hem till Linda och då kom Lundh och tjötade sen åkte vi ut en runda till sen tillbaka och la oss. 
I söndags chillade jag och Linda och jag hjälpte henne lite med att rensa hennes garderob sen chillade vi lite till sen kom farmor och Stefanie och hämtade mig så åt vi på donken sen åkte vi hem. 
Igår så gjorde jag ingenting typ. Va hos sjukgymnasten på morgonen sen sov ett tag hemma sen bara tog det lugnt i tvsoffan för det regnade ju. Nu känner jag att det blev ett himla långt inlägg så ska sluta skriva nu. Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0