16 september 2013

Hej.. Det gick ju bra att uppdatera ofta eller vad säger ni? ;) kan inte sova så tänkte uppdatera lite. Har dock inte hänt så mycket sen sist eftersom jag är sjukskriven. Har gått och blivit sjuk dock, är förkyld, täppt och hostig.. Ganska jobbigt men tur ändå att jag blir sjuk nu så jag slipper sjukanmäla mig på jobbet sen när jag äntligen kan börja jobba.
I fredags så hämtade farmor och syster mig och sen åkte vi till Värnamo och åt på Max, efter det hämtade älskling mig och så åkte vi och hälsade på Linda en stund för hon är sjuk stackarn! Sen åkte vi hem till älskling och gosade och såg på film. I lördags var jag hemma hos älskling medan han jobbade sen på kvällen åkte vi till Jönköping på bilträff, lika trevligt som vanligt! I söndags gosade jag och älskling tills han skjutsade hem mig runt tre sen har jag inte gjort något sen dess. Nu ska jag försök sova på riktigt. Vi hörs kanske imorgon, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0